Wednesday 24 June 2015

Wedding Guestbook / Esküvői vendégkönyv


The reason why we travelled home lately was a wedding. Good friends of ours got married and the bride asked me to create a Guestbook for this special occasion. I was very happy to do so and this is how the book turned out.
I covered it with a thin batting first and then with a light cream, elegant fabric. I wanted to make it similar to their wedding invitation, so I used the same lace and a similar ribbon. I hand sewed some shiny pearls on it and embroidered their names. It has been filled with lots of Greetings and Good wishes on the wedding and they can also use it as a photo album later on. I am sure that it will keep a lot of nice memories of that special day!!! :)

...............................................................................................................................................................

A múltkori hazautazásunk valódi oka egy esküvő volt. Jó barátaink házasodtak és a menyasszony megkért, hogy készítsek egy vendégkönyvet a jeles alkalomra.
Nagy örömmel vettem a felkérést és most szívesen meg is mutatom Nektek, hogy milyen lett.
Először a könyvet egy vékony béléssel borítottam, majd egy elegáns, világos krém színű anyag került rá.
Szerettem volna a meghívóhoz hasonló stílusban készíteni, így ugyanazt a csipkét és egy hasonló szalagot használtam. Kézzel gyöngyház fényű gyöngyöket varrtam rá és a nevüket is ráhímeztem.
Az esküvőn sok köszöntés és jókívánság került bele, illetve később akár fotóalbumként is használható. Biztos vagyok benne, hogy sok szép emléket fog őrizni arról a különleges napról!!! :)







Love, Sophiee

No comments:

Post a Comment