Tuesday 2 June 2015

The baby dress in pictures / A babaruha képekben

So,here are some pictures of the dress made yesterday. I think it's super cute!!! :) It was totally fun to make and even if it was my first attempt to sew a dress, I could make it in a couple of hours.















 Ok, well, I will also show you my mistake...





Can you see the buttonholes?? I don't know what I was thinking... :D It was just too late to make it right, so I decided to make some little holes and will use a nice ribbon instead of the buttons..Well, next time I will pay more attention at this part for sure. ;)
Tomorrow night we are travelling home to Hungary!!! Yeay, I just can't wait to see my family and friends!! I will also pop in to my favourite yarn and fabric shops. I am sure that I will find some wonderful stuff there! Stay tuned :)

Love, Sophiee

............................................................................................................................................................................

Szóval, ahogy ígértem, néhány kép a babaruháról. Szerintem nagyon édes lett!! Nagyon szívesen készítettem és annak ellenére, hogy ez az első próbálkozásom ruha ügyben, néhány óra alatt elkészültem vele.
Igen, megmutatom a hibát is, amit már sajnos csak túl későn vettem észre és már nem tudtam kijavítani, illetve féltem, hogy szétmenne az anyag, ha megtenném..
A gomblyukak helyét ki fogom lyukasztani és egy szép szalagot fűzök majd bele, remélem jó lesz. Az biztos, hogy legközelebb erre sokkal jobban oda fogok figyelni :)
Holnap hajnalban utazunk haza Magyarországra!!! Jaj, már alig várom, hogy láthassam a családomat és a barátaimat!! A kedvenc anyag- és fonalboltjaimba is biztosan ellátogatok és tuti, hogy nem üres kézzel fogok kijönni! :) Majd mindenképp megmutatom, ha valami szépet találtam!

Szeretettel, Sophiee

No comments:

Post a Comment