Thursday 3 September 2015

Recovery.. / Gyógyulgatás..



I didn't feel very well today at work, so I came home early, had a little nap and made myself a nice pot of tea. I find this tea set so nice... We have received it as a wedding gift from our dear friends.. Just wanted to show you.. :)
Husband is working and I am listening to Joshua Kadison's music.. love his voice and especially this song..
I don't even have energy to crochet..That's something.. Isn't it??
Ok, you don't need to worry.. I'll survive :) Just need to recover a bit..

Love, Sophiee
.................................................................................................................................................................................

Nem éreztem túl jól magam ma a munkában, úgyhogy korábban haza jöttem, aludtam egy kicsit és főztem magamnak egy nagy kancsó teát. Annyira szépnek találom ezt a teás készletet.. Nászajándékba kaptuk jó barátainktól.. Csak gondoltam megmutatom Nektek.. :)
Férjecském dolgozik, én meg Joshua Kadison zenéjét hallgatom.. nagyon szeretem a hangját, különösen pedig ezt a számot..
Még horgolni se nagyon van erőm.. Ez már valami.. Nemde??
Na jó, azért nem kell miattam aggódni, túlélem :) Csak gyógyulgatnom kell kicsit..

Szeretettel: Sophiee

No comments:

Post a Comment