Friday 8 January 2016

Crochet fruits and a child's apron / Horgolt gyümölcsök és egy gyerek kötény





In November I was also working on another gift for my goddaughter who turned 2 in December. For her Birthday she has got a play kitchen and I made her a little apron and some crochet fruits. They are really useful for such a kitchen, don´t you think! :)
The apron pattern can be found here, the crochet pear here, the crochet apple here and the crochet orange (I made a clementine as it seemed cuter for me together with the others) here.
They can be perfect for children roll plays or even as a fruity pincushion for sewing lovers! :)

Love, Sophiee

P.S.: Only 2 days left to win a surprise hand made by me.. Answer 2 easy questions in a comment here and have a look at a little detail of the price on my FB page! :)

...........................................................................................................................................................................

Novemberben egy másik ajándékon is dolgozgattam a kis keresztlányomnak, aki decemberben lett 2 éves. A születésnapjára egy játék konyhát kapott, én pedig varrtam neki hozzá egy gyerek kötényt és horgoltam néhány gyümölcsöt is. Ezek igazán hasznosak egy ilyen konyhában, nem gondoljátok? :)
A kötény mintáját angolul itt, a horgolt körtét itt, a horgolt almát itt és a horgolt narancsot (én a mandarin mintáját horgoltam, szerintem cukibb volt a többivel együtt) itt találjátok.
Különböző szerepjátékokhoz vagy varrni szeretőknek akár gyümölcsös tűpárnaként is igazán jópofák! :) 

Szeretettel, Sophiee

U.I.: Már csak 2 nap maradt, hogy egy kézzel készített meglepetést nyerjetek.. Válaszoljatok 2 egyszerű kérdésre itt és nézzétek meg a nyeremény egy részletét a Facebook oldalamon! :)

No comments:

Post a Comment