Saturday 13 February 2016

A green patchwork heart pillow ♥ / Egy zöld patchwork szíves párna ♥







I found a patchwork heart pattern on the internet a while ago and finally managed to make it! I don't even know why I didn't do it before.. It was really quick and easy!! You can find the pattern here
The only thing I changed about it that I just sewed the squares simply together.
I wanted to turn it into a pillowcase so I just cut some extra white stripes to make it bigger and a binding which I am very proud of!!! I was very unsatisfied with my last binding on the Christmas quilt (which I machine sewed) and I got an advice that the binding will look much nicer if it is hand sewn, so I tried it... And it makes suuuuuch a difference!!!! I don't say often, but I think it is perfect! :)
I am sure that I will take the binding off from the Christmas quilt and hand sew it again, I just don't have the strength yet... But it will come!! 
Oh, I find that the heart really pops out with the hand quilting around it.. Don't you think? :)
The back of the pillow is just a simple envelope opening with my tag on it.
If you want to do some last minute Valentine's sewing, this project is really worth it! :) I think it looks great in any colour.. 
If you are looking for some crochet hearts, look at my favourite pattern here
Have fun!!! :)

Love, Sophiee

..........................................................................................................................................................................

Valamikor az interneten böngészve találtam egy patchwork szív mintát és most végre el is készült! Nem is értem, miért nem csináltam már meg előbb.. Igazán gyors és könnyű minta!! A mintát angolul itt találjátok. Annyit változtattam rajta, hogy én csak egyszerűen összevarrtam a négyzeteket.
Párnahuzatot szerettem volna készíteni belőle, így vágtam hozzá még néhány fehér csíkot, hogy nagyobb legyen és szegéllyel varrtam körbe. Erre most igazán büszke is vagyok!!! Nagyon elégedetlen voltam a karácsonyi takaróm szegélyével, (amit még géppel varrtam fel) és nemrég kaptam egy jó tanácsot, hogy sokkal szebben mutat, ha a szegélyt kézzel varrom fel, így kipróbáltam.. És miiiicsoooodaaaa különbség!!!! Nem mondom túl gyakran, de ez tényleg tökéletes lett! :)
Biztosan tudom, hogy le fogom bontani a karácsonyi takaró szegélyét is, csak most még nem érzem magamban az erőt hozzá.. De ami késik, nem múlik!!
Jaj, és a szívet olyan jól kiemeli a kézi steppelés.. Nem gondoljátok?
A párna hátulja egyszerű borítékos megoldással készült és a kis címkém került még rá.
Ha van kedvetek egy kis 'last minute' Valentin-napi varrogatáshoz, akkor ez a minta igazán megéri! :) Szerintem bármilyen színben szuperül mutat..
Ha horgolt szívecskéket keresnétek, a kedvenc mintámat itt találjátok! 
Jó munkát hozzájuk!!! :)

Szeretettel, Sophiee



No comments:

Post a Comment