Sunday 29 May 2016

Nanacompany swap - The End / Nanacompany csere - Vége


The Nanacompany swap got to an end and I have finally managed to write a blog post about it.. :)
Be aware, a LOTS of photos are coming!
As I mentioned in my previous post, a cushion and a tiny pincushion have been made, both of them with granny square technique and hand stitched around.
As extras, I sewed a lavender filled heart using my Paperie scraps, some fabric hexagons and fabric stamps using my favourite prints, I crocheted some roses and picked some of my favourite trims as well.
My tutorial for the crochet rose can be found here.
Ooh, I am telling you, it was hard to apart from all these beauties..
But, a few days later I also received a package... :)
I got a wonderful pillow case, which I like so so much!!! The little embroidery on it is just soo cute!! ♥
I also got a cute little needle book, some thread, lace and cute buttons..
I really enjoyed this game, it was funny and exciting to sew for someone else you don't know and knowing that on the other side of the world someone is creating a surprise fo you too.. :)
You can find lots of beauties on Instagram, but here comes my photo collection now...
 
...............................................................................................................................................................
 
A Nanacompany játék véget ért és én végre elkészültem egy blog bejegyzéssel.. :)
Készüljetek fel, jó SOK kép következik!
Amint a múltkori bejegyzésben említettem, készült egy párna és egy tűpárna, mindkettő nagyi négyzetes technikával, körben kézi steppeléssel. Pluszba készült még egy levendulával töltött szívecske Paperie maradék anyagokból, anyag hexagonok és anyag bélyegek a kedvenc anyagaimból, valamint horgoltam még néhány rózsát és válogattam a kedvenc szalagjaimból is..
A rózsához leírást itt találtok.
Jaaj, bevallom, nagyon nehéz volt megválni ettől a sok szépségtől..
De aztán néhány napra rá, hozzám is érkezett egy csomag... :)
Kaptam egy csodálatos párnahuzatot, ami annyira, de annyira tetszik!!! Olyan cuki a hímzés rajta!! ♥
Mellé pedig egy kis tűtartó könyvecskét, cérnát, csipkét és cuki gombokat..
Nagyon tetszett ez a játék, izgalmas volt valaki ismeretlennek varrni, apróságokat készíteni, miközben tudtad, hogy a világ másik végén neked is meglepetés készül.. :)
Instagramon rengeteg szépséget láttam, ha van kedvetek nézzétek meg, de itt most jöjjenek az én képeim...


The cushion and the tiny pincushion / A párna és a kis tűpárna
The back of the cushion / A párna hátulja

The front / Az eleje

and the back / és a hátulja


Reader, I married him... / Olvasó, hozzámentem...

My crochet roses, you can find the tutorial here  / A horgolt rózsáim, leírást itt találtok
 



And here the pictures of the beauties I received from Terri... / És itt vannak a szépségek, amiket Territől kaptam..


The front of the needlebook / A tűtartó könyvecske eleje
 
and it's back.. / és a hátulja..
And this cute, cute pillow.. ♥ / És ez a cuki párna.. ♥

Love, Sophiee

No comments:

Post a Comment