Tuesday 30 June 2015

Baby shoes and baby hat / Baba cipő és baba sapi





When I made my crochet roses (tutorial to be found here), I knew that I will also crochet a little baby hat and sew a rose on it. I found this video tutorial on youtube and I made this cute little hat. The only thing is that bothered me is that I thought it might be a bit bigger. I am not sure how big a new born baby head is, but I'm afraid this hat would only fit a doll.. Unfortunately, I don't have any dolls here to try it on..
Other than that I really like it! I will crochet a bigger one as well, for sure! :)
The baby shoes are also quite small, but very cute!! (appr. 7,5 cm long) I bought a pattern for it, which can be purchased here. It contains different sizes, mine is made for a 0-3 month old baby girl.
Give it a try if you have a special baby girl on your mind... Otherwise, feel free to contact me via crochet.sophiee@gmail.com if you wish to have one made for you!

..........................................................................................................................................................................................

Amikor a horgolt rózsákat készítettem, (a mintájuk itt található) tudtam, hogy mindenképpen horgolni fogok egy kis baba sapkát is, amire egy rózsát majd rávarrhatok. Ezt a videót találtam a youtube-on (a videó angolul van) és elkészítettem ezt a kis sapit. Az egyetlen dolog, ami egy kicsit zavart, hogy azt gondoltam, valamivel nagyobb lesz a végeredmény... Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy átlagosan mekkora egy újszülött fejecskéje, de attól tartok, ez a sapka inkább csak egy játék babára fér rá. Sajnos nincs egy babám se, hogy kipróbálhassam.
Mindez ellenére nagyon is tetszik és biztos vagyok benne, hogy horgolni fogok még egy nagyobbat is a közeljövőben! :)
A baba cipő szintén egész apróra sikerült, de nagyon édes!! (kb. 7,5 cm a hossza)  A mintáját itt vásároltam. Különböző méretek vannak a leírásban, az enyém egy 0-3 hónapos kislánynak készült.
Próbáljátok ki, legfőképp, ha akad egy ilyen kis csöppség, akinek jól állna... 
Máskülönben, nyugodtan írjatok a crochet.sophiee@gmail.com email címre és nagyon szívesen készítek Nektek rendelésre is!

Love, Sophiee

No comments:

Post a Comment