Monday 3 August 2015

Dots and ladybirds / Pöttyök és katicák

I arrived back to Germany today and after I've finished packing out of my luggage I have finished the picnic blanket I have started before we've left. It is made for my nursery class and I hope they will like it! 
It measures about 110x100 cm and I got the fabrics from Hungary, from my favourite fabric shop in Pécs. (I could not find them on the internet..)
The front is full of ladybirds and the back is covered with huge white dots on red... As I mentioned in a previous post.. it is one of my absolute favourite combos.. :)
I go back to work tomorrow and I just can't wait to see the children playing with the blanket.. :)

...............................................................................................................................................................................

Ma délelőtt érkeztem vissza Németországba és miután kicsomagoltam, már neki is álltam a piknik takarónak, amit még akkor kezdtem, mielőtt elutaztunk. Az ovis csoportomnak varrtam és remélem tetszeni fog nekik!
A méretei 110x100 cm és az anyagokat még Magyarországon szereztem be a kedvenc pécsi anyagboltomból.  (Interneten nem találtam őket sajnos, de aki ismerős Pécsen, annak nagyon ajánlom.. A Király utca elején található, a Széchenyi tér felől, A Replay étterem mellett.)
A takaró elejét katicák, a hátulját pedig jó nagy, piros alapon fehér pöttyök borítják. Mint ahogy egy korábbi bejegyzésemben is említettem, ez az egyik kedvenc kombinációm.. :)
Holnap megyek vissza dolgozni és már alig várom, hogy láthassam a gyerekeket, ahogy a takaróval játszanak.. :)











Love, Sophiee

No comments:

Post a Comment