Saturday 1 August 2015

1 year wedding anniversary / 1 éves házassági évforduló







Ma 1 éve, hogy hozzámentem életem szerelméhez. 13 éve volt, hogy először megláttam a gimnáziumi folyosón és ez a találkozás megváltoztatta az egész életemet. Ő nem 'csak' a szerelmem, hanem a legjobb barátom is. Szinte együtt váltunk felnőtté..
Őszintén elfogad olyannak, amilyen vagyok, mindenben támogat, mindent elmondhatok neki, megoszthatok vele. Hálás vagyok, hogy vele köthettem össze az életemet!
Az esküvőnk Pápán volt, férjem odavalósi és mindketten ott jártunk gimnáziumba is.
A díszítés nagy részét saját kezűleg készítettük párom édesanyjával, bár bevallom, külföldről nem volt olyan egyszerű a szervezés.. Nagyon sok segítségem volt, amit ezúton is köszönök!!! 
Az esküvőn a rózsaszín, a csipke és a natúr színek domináltak.
A meghívót én készítettem a nyomtatástól, a ragasztáson át a díszítésig. Sokat gondolkodtam rajta, hogy milyen is legyen, de végül egészen elégedett voltam vele. :)
A gyűrűtartó párnát len anyagból varrtam, a horgolt kis virág pedig még nagymamám hagyatékából való.
A kültéri szertartásra a pavilont anyag füzérrel díszítettük, amiket részben maradék, részben pedig Tilda anyagokból varrtam. Annyira tetszett, ahogy a kis háromszögek lobogtak a szélben..
A székszoknyákat barnás anyagcsíkokkal és kézzel varrt anyagvirágokkal vontuk körbe, amiket párom anyukája készített. 
Az ültetőkártya, amit egyben köszönőajándékként is szántunk, apró üvegekbe töltött házi baracklekvár volt. A tetejüket anyaggal vontuk be és kis névtáblákat készítettünk rájuk.
Sok gyönyörű emléket őrzök erről a napról és remélem, hogy még jó pár ilyen évfordulóban lesz részünk együtt! ♥

..............................................................................................................................................................................

In one year today I married the love of my life. 13 years ago I met him on our high school corridor and that moment has changed my life. He is not 'only' my lover, he is my best friend as well, We, so to say grew up together..
He accepts me for who I am, he supports me and we can talk about everything. I am thankful to have him as my husband.
Our wedding was in Pápa (Hungary), where he comes from and both of us went to high school there as well.
The decoration was partly handmade by my mother-in-law and me, but to be honest it was not really easy to organise everything from abroad.. I had a lot of helpers, who I am very thankful for!!
Light pink, lace and natural colours were dominating on the wedding.
The invitation card was made by me. I was thinking a lot about how it should look like, but at the end I was quite satisfied with it. :)
The ring pillow is sewed of linen fabric and the little crochet flower on the top is a heritage from my Grandma.
For the outdoor reception I sewed a bunting using Tilda fabrics and mixed fabrics from my stash.I really loved how the little triangles were fluttering in the breeze.
The wedding chair covers were decorated with brown fabrics and little fabric flowers handsewed by my mother-in-law.
The name card holders and thank you presents in one were little jars filled with home made apricot jams. We covered the jars with fabric and added little name cards on them.
I keep a lot of beautiful memories from that day and I hope that we will celebrate a lot more anniversaries together in the future! ♥

Love, Sophiee

No comments:

Post a Comment