Sunday 4 October 2015

Autumn Daisy Square Pillow / Őszi virág mintás horgolt párna



In my previous post I showed you some pictures about the project I was working on..  And now it is time to show you the finished project itself!! :)
But let's start with the beginning... 
When I started to crochet a few years ago, I saw a wonderful daisy square pillow on a blog which I am continously following.. Annette's beautiful blog, the My Rose Valley is a great inspiration for me and it is also not a secret that I have learned to crochet just because of Annette.. :) I cannot really tell how thankful I am!!
Firstly, I was looking at her wonderful patchwork blankets and I saw some other nice projects as well, but I had no idea what kind of technique it was. I Google-d and Youtube-d and at the end I learned how to crochet.. :) 
Since the beginning I wanted to make the daisy square pillow for which she also made a very useful tutorial, which you can find here.
I made this one for Easter and was very happy with it.. 

....................................................................................................................................................................................

Az előző bejegyzésemben mutattam pár képet a projektről, amin éppen munkálkodtam.. És most itt az ideje, hogy a kész munkát is megmutassam!! :)
De kezdjük csak az elején..
Amikor néhány évvel ezelőtt elkezdtem horgolni, megláttam egy nagyon szép virág mintás párnát az egyik blogon, amit azóta is folyamatosan követek.. Annette gyönyörű blogja, a My Rose Valley azóta is nagy inspirációt jelent a számomra és az sem titok, hogy horgolni csakis Annette miatt kezdtem el.. :) Igazán el sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok neki ezért.
Eleinte a gyönyörű patchwork takaróit nézegettem, de láttam néhány más munkáját is, amikről fogalmam sem volt, hogy milyen technikával készültek. Google-oztam, Youtube-oztam és végül megtanultam horgolni.. :)
A kezdetek óta szerettem volna elkészíteni azt a virágos párnát, amit láttam nála és amihez egy nagyon hasznos leírást is készített. Angolul itt találjátok.
Ezt a párnát Húsvétra készítettem és nagyon boldog voltam vele..


As Autumn came I really wanted to change the colours for this little pillow so I decided to crochet an autumny version of this daisy square pillow..

..............................................................................................................................................................................

Ahogy beköszöntött az ősz, szívesen lecseréltem volna a párna színeit, így elhatároztam, hogy horgolok egy őszi verziójú virágos párnát is..

Started with the tiny circles.. / Kis köröcskékkel kezdtem..


Which became a bit bigger.. / Amik egyre nagyobbak lettek..


And turned into squares.. / És négyzetekké váltak..


I organised them into rows.. / Sorokba rendeztem őket..


And ta-dah......My Autumn Daisy Square Pillow is finished!!! / És ta-daaa.. Az én őszi virágos párnám elkészült!!!


Love, Sophiee

No comments:

Post a Comment